***HIdupku SEindAH sang MENtari**

Tuesday, July 14, 2009

confuse ngan prasaan sendiri.......>>>>>>**(&^&^%&(

ape sbenanye yg aku cari dlm hidup aku nie..
aku x phm la..
aku cnfuse ngan prasaan aku n ape je yg aku nk bt..
kpusan aku,cara aku...
mcmane nk jd seorang yg waras dlm mmbuat kputusan?
aku x nk dipaksa n x nk sape2 pon terpaksa hanya disebab kan aku.
aku penat nak lalui smua nie..
bnda yg berulang dr dulu smpai skg.
aku nak keamanan dn keharmonian tuk live aku.
kat mane smua tu ade?
perlu ke aku buang kbhgiaan semata demi tanggungjawab yg dh dipertaggungjawab kan tuk aku?
habis?mane kbhgiaan tuk aku nnti?
ataupun aku kene berkorban demi untuk kbhgiaan aku akn dtg?
BILA??????dan smpai BILA??????
hidup aku blm lg bhgia...aku masih lg dlm ujian Nya.sukar dan susah nye hidup aku skgnie.
cuba tuk bhgiakan owang tp,akhirnya aku tahu smua nya palsu...knp????
sbb trpksa ke suma nie trjadi?????
bingung+ bengang+segsara...









No comments: