***HIdupku SEindAH sang MENtari**

Sunday, July 26, 2009

bersukaria di sana...

1st, all pics kat bwh nie,blur2 sket..just b coz.....SAJE JER...
actly,last sunday, we all dak2 ofis g lepak2 kat air terjun ulu yam,Selangor...wah..teruja nak p sana..1st time g hooraay2 ng dak2 opis..kiki..NSB bAIK dpt permission dr die..(huhu...wajib wo...)
ni antr2 gmba yg dirakam kan...mmg syok n hapening ..


peserta2 ke Ulu YAm....best wo...

nie aku bt2 la turun pdg..cian tgk dowang..





dah penat 'becempohgo'...masa tuk mamam...





tp....dlm reramai tu..aku lah yg plig mls nak mndi...tp,de tapi gak nie..aku la..tah pe2 tah..owang duk suka aku sakit..nak jd penerjun hndalan la konon..TUP2..trjun ats batu..(PDN mUKA AKu!) bengkak kaki aku skgnie.. sakit woo..sha,shahida,lan & apiz yg kesian tgok aku ni, anta la aku blik umah..adoai...spoil time tul tp,on the way nak ke putra harmoni, dowang ajaq singgah kat msjid putra...yg pemes tu...kiki.....huhu..... the pics are as below.....








that all for ceritera bersukaria disana.....
ape2 pon...say thnks to all fwens...LUV u all till the end...









No comments: