***HIdupku SEindAH sang MENtari**

Thursday, May 28, 2009

SEsuAtu YAng INdAh MUla KEmbAli...


arini ( 290509)...aku ke KLIA menemani maksu tuk mghantar paksu menunaikan UMRAH..smoga menunaikan ibadat dgn baik disana...amen..
tapi sesuatu yang hadir dalam hati nie bila lah giliran aku pula tuk menziarah tmpat trindah itu..
harap2 cepat seadaanya..
SEsuAtu YANg INdaH MuLa KEmbALI..prasaan yg dh lme aku x rase tp,tmbuh,becambah n sedg mekar dlm hatiku ini adlh syg dn cinta..
apkah mkna disebalik prasaan nie?..prasaan yg 8 thun dulu wujud n wujud lg mase ini.
keliru dgn diri sndiri..pening bila difikirkan....ku ingin berlari tnpa henti.....penat, lelah aku ingin rasai semua tu...bia smua kekeliruan ni hilg ditanam oleh keletihan yg ada....arghrrrgh....bingung....
bagaimana ingin ku lawan rasa dihati...dimana ingin kucari penyelesaian dr mslh yg ada dan kekeliruan yg hampir mendekati kotak fikiran ku tnpa sebarang halangan ini.....




aku pasrah jika itu takdirmu TUHAN....











1 comment:

wanzuu said...

kalo smpai waktunye akn tiba jue disane..