***HIdupku SEindAH sang MENtari**

Wednesday, May 27, 2009

ku ingin berlari tanpa henti...


dalam kesamaran malam...ketika itu aku bagaikan wanita yg tiada pedoman..
eee....mane aku nak pegi pon aku xtaw..hati ilang warna,fikiran penuh angin...kosong...ditinggalkan tnpa rasa secebis pon keperimanusiaan..(aku sumpah bukan lagi kau dihatiku).

argrh....aku menyesal dengan keputusan aku,dengan kebodohan aku yang mmg bodo...
smpai dikala matahari menyinsing menunjukkan warnanya untuk menyinari alam,

aku masih lg digigit kesejukan bkn kerna sejuk tapi menahan pedih dihati dan sesalan tak terkira..(kau ku dendam dan ingin ku hiris hingga tiada apa yg tggl...)..

KU INGIN BERLARI TANPA HENTI...bila detik itu melalui fikiran kosong ku,lari...lari...lari...itulah yg aku ingin lakukan...tp,halangan yang aku kene tempuhi begitu banyak..

kini,kau tercipta buat ku..tapi,kau kubuang jauh dari hidup ku...pergi dan jangan kembali..
ku ingin berlari tanpa henti...........................................-memories









No comments: